105

19

  • @zzclout.editz 6:44 AM Sep 25, 2018

    🌹 I love it!❀️🌹 could you check out a couple of my edits❀️🌹

  • @cosplay.collection_ 6:46 AM Sep 25, 2018

    You have one of the good galleries I've seen today πŸ‘Œ

  • @infamouseame 6:48 AM Sep 25, 2018

    Good work fam!

  • @mikebolan45 6:59 AM Sep 25, 2018

    Asian gamers, Greetings from Game Loot Network. Wanna Build, Play & Earn???? We'll give you that opportunity. Got Crazy?? Yes, we are so Let's have a look on our website. It's easy to Sign-Up. Many are coming. Stay Connected

  • @feliiciaa16 11:52 PM Sep 25, 2018

    @mikebolan45 UHMMM.... no go awayπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • @hellatingz 11:53 PM Sep 25, 2018

    @feliiciaa16 πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • @tsukinohoyo 15 hours ago

    i know this is kinda old, but could you at least give credit? rude to take someone’s edit and just change the audio haha.

  • @hellatingz 12 hours ago

    @tsukinohoyo can't give credit if I don't know who the original owner of this video is πŸ€·πŸ»β€β™‚οΈπŸ’€

  • @tsukinohoyo 12 hours ago

    @hellatingz kinda hard to see with the quality drop ig, but the watermark is all over- and you’re talking to me rn, the owner lol...

  • @hellatingz 12 hours ago

    @tsukinohoyo hmm if you haven't noticed my friend I steal shit πŸ‘€it even says it in my bio.

  • @tsukinohoyo 12 hours ago

    @hellatingz oh, i noticed- was just hoping you had a bit of common sense, lost cause i suppose. hf

  • @awtouka 11 hours ago

    @infamouseame This is a stolen edit unfortunately, so not "Good work"

  • @awtouka 11 hours ago

    @cosplay.collection_ It's a gallery of stolen works lol

  • @awtouka 11 hours ago

    @zzclout.editz Too bad they didn't make this

  • @zzclout.editz 11 hours ago

    @awtouka =self promoting

  • @awtouka 11 hours ago

    Wow this is just disgusting haha. Stealing someone else's edit for your own benefit. The watermark is literally over the entire thing prick. If you don't know who it belongs to because you happen to be blind, don't post it.

  • @hellatingz 11 hours ago

    @awtouka y'all are fucking dumb I steal shit πŸ’€ and I can do whatever the fuck I want lmfao. Stolen shit is better than original shit so stfu and stop giving me notifications. If you have a problem leave. "This is just disgusting" gtfo lmfaoooo πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€

  • @robinsonssquash 7 hours ago

    @hellatingz how can there be stolen shit if theres no original shit? Bruh you can change it now just credit atleast damn

  • @lu_ghouli 1 hours ago

    U copied it